2022. dec 28.

Adj áldást...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Adj áldást...

adj_aldast_jokep.jpg

Adj áldást...

 

Elhagyott mindenki, de miért?

Én mindent odaadtam, de kiért?

Most pedig újra egyedül vagyok,

Ó istenem ebbe majd belehalok.

 

Vedd el életem, nincs kiért éljek,

Haszontalan létem, nagyon félek.

Azt hittem ez a boldogság, örök,

Eső eleredt, s a menny is dörög.

 

Tisztítsd meg kínzott testemet,

Hiszen nem tudok adni egyebet.

Taszítsad a földről e bús életem,

Vedd el minek már ez énnekem.

 

Nem tudok én már boldog lenni,

Már semminek nem tudok örülni.

Miért ? Miért kínozod az embert,

Mi a bűnünk? Miért kapjuk eztet.

 

Csak csendesen szakad az eső,

A tekintetem fátyolos s esendő.

Könyörülj az emberen istenünk,

Legyen béke s adj áldást nekünk.

 

Leányvár. 2022. 12. 20.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Give me a blessing...

 

Everyone left me, but why?

I gave everything, but for whom?

And now I'm alone again

Oh my god this is going to kill me.

 

Take my life, I have no one to live for

I'm useless, I'm so afraid.

I thought this happiness was eternal

It's raining, and the sky is thundering.

 

Cleanse my tortured body

I can't give you anything else.

Push this miserable life off the ground,

Take it for what it is to me.

 

I can't be happy anymore

I can't be happy about anything anymore.

Why? Why do you torture the man

What is our sin? Why do we get this.

 

It's just raining quietly

My gaze is veiled and fallible.

Have mercy on man, our God,

Let there be peace and bless us.

 

Maiden Castle. 20/12/2022

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET VILÁG SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Adj áldást...