2023. dec 31.

A halál

írta: Csillag M . Gyöngyi
A halál

halal29_n.jpg

A videóban zenei aláfestét is hallgathattok a vers olvasása közben :) 

Csak kattints a videóra 

 

 https://www.youtube.com/shorts/dq7miwk1mHY

 

@artificialintelig

 

♬ eredeti hang - Art Intel

A halál

Egy nap arra ébredtem,
A fenébe nem lélegzem.
Mit mondjak beijedtem,
Felpattam s felöltöztem.

Mentem el a tükör elött,
Belenéztem, guta megüt.
S nem voltam a tükörben,
Jóég, mi van? Elvesztem!

Ideges lettem, de qurvára,
És kiszaladtam az utcára.
Emberek nem láttak meg,
Hangosan ordítani kezdek.

De nem láttak, nem hallottak
Mi van ezekkel tán halottak ?
Lassan rájöttem én nem élek,
Senki se hall, istenem de félek !

De a túlvilág odaát már vár...
Hát ennyi volt az élet haver.
Vigyàzz bakker hogyan éled,
Egy óvatlan perc, s jön érted.

Piliscsèv . 2023. December

A zenèt ès a videót kèszîtette :
Csillag M. G.

Saját vers, a szerzői jogok fenntartva .

 

The death

One day I woke up
Damn, I can't breathe.
What can I say, I'm scared
I got up and got dressed.

I went in front of the mirror
I looked into it, it struck me.
And I wasn't in the mirror
Hey, what's up? I lost it!

I got nervous, but damn it,
And I ran out into the street.
People didn't see me
I start yelling loudly.

But they didn't see, they didn't hear
What about these dead people?
I slowly realized that I'm not alive
No one can hear, my God, I'm afraid!

But the afterlife is waiting over there...
Well that was life mate.
Be careful how you live
One careless moment and it will come for you.

Piliscsev. December 2023

The music and the video were produced by:
Star M.G.

Own poem, copyright reserved.

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Videós versek A halál