2024. sze 17.

Elfáradtam...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Elfáradtam...

elfaradtam_szoveges_n.jpg

Zenés videóban is meg van , kattintsatok a videóra :)

Nem visz át a You Tube alkalmazásba , itt is megnyithatjátok :) 

Elfáradtam

 

Csendben teszel s veszel monoton,
Folyton harcolsz s ülsz a romokon.
Várod hogy odafent mondják stop van,
S a fájó szíved talán utolsót dobban.

Nem nyughatok míg eljő az utolsó óra,
Végre ha mehetek szívem is lenyugodna.
Azt mondják túl rövid az élet?
Elfáradtam, hosszú volt a szenvedésed.

Elég volt ebből, ennyi is nekem,
Sors s az élet gúnyt űzött velem.
Voltak célok s álmok amit feledtem,
Elfáradtam rég, eljárt az idő felettem.

Piliscsév. 2024. 02. 21.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

 

I got tired

 

You give and take in silence, monotonously,
You are constantly fighting and sitting on the ruins.
You wait for them to tell you there's a stop,
And your aching heart may be beating last time.

I can't rest until the last hour comes
Finally, if I could go, my heart would calm down.
They say life is too short?
I'm tired, your suffering was long.

That's enough for me
Fate and life mocked me.
There were goals and dreams that I forgot
I've been tired for a long time, time has passed me by.

Piliscsev. 21/02/2024
Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET VILÁG SZOMORÚ VERSEK Videós versek Elfáradtam...