2022. júl 08.

Fájdalmas minden

írta: Csillag M . Gyöngyi
Fájdalmas minden

fajdalmas_mindenjooookepp.jpg

 

Fájdalmas minden

 

Ma már egyedül bolyongok a havason,

Most már nem leszek boldog a tavaszon.

Elvittek az égiek, nagyon fáj a szívem,

Utánad sírok én majdnem napi szinten.

 

Gondolataimban nálad járok s ölellek,

Érzem még a testedből áradó meleget.

Mikor testünk összeér, szíved dobbanását,

Most nem hallok mást, hegyek morajlását.

 

Fájdalmas minden apró kis reccsenés,

Hiszen annyit jártunk erre fele te és én.

E fának a tövébe csattant első csókunk,

Minden mi itt a hó alatt, rólunk szólott.

 

Csak emlékezem, fáj s örülök mégis,

Hisz megismertelek, szerettelek én is.

Korán elmentél, ezért oly árva az én szívem,

Kijövök ide mindennap, s rád emlékezem.

 

Leányvár. 2022. 06. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

Everything hurts

Today I wander alone in the snow,
I will not be happy in the spring now.
The heavens took me, my heart hurts a lot,
I cry after you almost daily.

In my thoughts I go with you and embrace you,
I can still feel the heat flowing from my body.
When our bodies come together, your heart beats,
Now I hear nothing but the roar of mountains.

Every little crunch is painful,
After all, half of you and I went to this.
Our first kiss clicked at the base of this tree,
Everything we did here under the snow was about us.

I just remember it hurts and I'm glad though,
Because I got to know you, I loved you too.
You left early, so my heart is so orphaned,
I come out here every day and I remember you.

Maiden's castle. 06/29/2022

Own work, copyright reserved!

 

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Fájdalmas minden