2024. sze 07.

Ha megbántottál...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Ha megbántottál...

hamegbantottal_n.jpg

 

Ha megbántottál...

 

Ha megbántottál ezért nem vagyok veled,
De hidd el nélküled boldog nem leszek.
Mikor eljő az este, magányba fekszem le,
Mert rád gondolok s a drága jó szívedre.

Hidd el nekem is fáj, sokat gondolok rád,
Tudom s érzem nem csak a te hibád.
Elbeszéltünk kedves egymás mellett,
Öleltük volna egymást ehelyett.

Kérlek várj rám hogy szívem vissza találjon,
Most kicsit rideg lett s utazik idegen tájon.
De ez táj nem a világom nem otthonom,
Csak veled s csak melletted csillapodom.

Minden szavad tőrként döfött,
Megbocsátok e szavak fölött.
Hisz szeretet van szívünkben,
Tudod hogy szeretlek őrülten.

Piliscsév 2024 03. 02
Saját szerzemény szerzői jogok fenntartva!

 

If you hurt me...

 

If you hurt me, that's why I'm not with you
But believe me, I won't be happy without you.
When the evening comes, I lie down alone,
Because I think of you and your dear good heart.

Believe me, it hurts too, I think about you a lot
I know and feel it's not just your fault.
We talked dear to each other,
We would have hugged each other instead.

Please wait for me to find my heart back
Now he has become a bit frail and is traveling in a foreign country.
But this landscape is not my world, not my home,
I calm down only with you and only by your side.

Every word of yours stung like a dagger
I swear by these words.
There is love in our hearts
You know I love you madly.

Piliscsév 02/03/2024
Own composition copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Ha megbántottál...