2022. már 15.

Elpakolom szívemet...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Elpakolom szívemet...

elpakolom_szivemet_jokep.jpg

 

Elpakolom szívemet...

 

Már nem akarom, szeressenek,

Eldugom a szívem is, emberek.

Már nem kell az sem hogy ölelj,

Nem kell hogy szeressél erővel.

 

Már nem kérek semmit tőletek,

Elég volt bőven sokk belőletek.

Nincs türelem, elveszett hitem,

Nem bízom már soha senkiben.

 

Üres ígéretek és mellébeszélés,

Nem kell nekem ez a szájtépés.

A szívemet kitehettem, s hiába,

Nem állok senki előtt vigyázzba.

 

Volt idő mindenkit is sajnáltam,

Ha baj volt én mindig ráfáztam.

Olyankor sem hall, se lát senki,

Nincs együttérzés már semmi.

 

Most pedig elpakolom szívem,

Ne törje össze senki se nekem.

Még nehezen, de össze raktam,

De bánom már, eddig hagytam.

 

Budapest. 2022. 03. 14.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Elpakolom szívemet...