2022. már 03.

Várakozás

írta: Csillag M . Gyöngyi
Várakozás

varakozasjokep.jpg

 

Várakozás

 

Úristen ! Mit keresek én itt,

Nem magamtól jöttem az fix.

Hát elcsaltak, de jó buli lesz,

Jaj de kiakaszt ez a dzsessz.

 

Mellettem beszélgető emberek...

Ez a hülye gyerek valakit felszedett!

Hát tessék most bulizz egyedül...

Szól a dzsessz, fejem bele szédül!

 

Aztán haver rám néz, mi van?

Apukám, a hócipőm is kivan !

S vállát vonja, vigyelek haza?

Jajj ugyan már, menj a francba!

 

Majd én haza megyek gyalog...

Nem kell semmi, se a fuvarod!

Ide csalogattál aztán leléptél...

Miért hívtál akkor, miért kértél?

 

Mérgesen felálltam az asztaltól,

Hát viharoztam kifele ajtóstul!

Becsaptam magam mögött...

S hallottam, valaki felröhögött.

 

Elegem van e világból nekem!

Miért nincs velem a kedvesem?

Távolság mint a csillag az égen...

Messze van, s várom haza érjen...

 

Üzleti út de mégis úgy hiányzik,

Sajnálom szegényt mert ingázik.

Külföld aztán haza, de ez a pénz...

Ha kell, hanem, sajnos csak mész...

 

Elgondolkodom néha, ez se jó...

Fáradt vagyok néha s rossz alvó!

Gürcöl az ember, azért a házért...

Közben ahol vagy nyögöd a lakbért!

 

Tudom sok fiatal él így, sajnos,

De az ember, már kész harcos!

Igen a létért, meg hogy legyen,

Tudjon fizetni mindent, s egyen!

 

Hát ezért nem tudtam mulatni...

Egyedül ott se lehetett kacagni...

Így hát haza jöttem s lefekszem...

Talán hamarabb haza ér a kedvesem...

 

Budapest. 2022. 03. 02.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET Várakozás Élet- morzsák