2022. feb 21.

Lebuktál

írta: Csillag M . Gyöngyi
Lebuktál

lebuktaljokep.jpg

 

Lebuktál

 

Ez most nem sikerült édes,

Tudtam e kapcsolat kétes.

Nálam amit biztos tudhatsz,

Ezután labdába se rúghatsz.

 

Azt hitted bedőlök a bájodnak,

Haverjaid rajtam csámcsognak.

Okosabb vagyok, s nem hitted,

Kotródj innen, húzd fel a slicced.

 

Tudtam hogy nem bízhatok benned,

Csak engem nehéz félre vezetned!

Hitted, nem hallottam a titkos beszéded,

Megcsaltál, ezentúl már nincs esélyed!

 

Még hogy komoly kapcsolat kellene,

Az asszony mellé szerető az tetszene!

Csak hogy barátom, én nem osztozom,

Erre viszont nem számítottál gondolom!

 

Nekem nem kell házad, kocsid már te se!

Menjél csak s legyél másnak a hitvese!

Ha tetszik neked a könnyű vérű menyecske,

Hallgatsz, nem tudsz belenézni a szemembe?

 

Szép volt jó volt de ennyi volt életünk!

Azt hiszem most mindketten tévedtünk...

Én megpróbáltam bízni benned...

De ezt drágám...igen elcseszted...

 

Budapest. 2022. 02. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Lebuktál