2022. jan 25.

Járom a saját utam

írta: Csillag M . Gyöngyi
Járom a saját utam

jarom_a_sajat_utamjokep.jpg

 

Járom a saját utam

 

Mondod, nem akarsz engem már,

Jó menj, attól még sok csoda vár.

Nem akarlak egy életen át így látni,

Mondd kevés vagyok, nem fog fájni.

 

Mondd ennyi volt, ne bántsuk egymást,

Nem, ne veszekedjünk folyton folyvást!

Váljunk el szépen, ne mint két idegen,

De így is, úgy is fog fájni e szív idebenn.

 

Szeretlek és nem akarok rád haragudni,

Ha már egyszer akarsz tőlem szabadulni.

Vessünk véget és menj saját utadon,

Így én is elindulok a saját kis utamon.

 

Ezen túl én is járom a saját utam,

Nincs nekem se szeretőm se uram.

Magam vagyok, fáj utánad a szívem,

De boldog leszek egykor, én hiszem.

 

Budapest. 2022. 01. 24.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Járom a saját utam