2021. dec 27.

A csend rabja

írta: Csillag M . Gyöngyi
A csend rabja

a_csend_rabja_jokep.jpg

 

A csend rabja

 

Mikor a lelkemben háború dúl,

Elszököm csendben, fáj a múlt.

Néhány emlék mi lelkemnek fáj,

Csend rabja lettem, de szép a táj.

 

A csend, az mi hallgatja lelkem,

Tudja hogy mi bánt, s fáj nekem.

Csendben, és lágyan körül ölel,

Míg küszködök némán könnyeimmel.

 

Bár minden oly egyszerű volna,

Ne fájna, mi a szívemet nyomja.

Néma táj, amelyben szenvedek,

Ó emlékek, vajon hova rejtselek?

 

Hogy soha ne bántson, ne fájjon,

Hiszen nem ez volt az én álmom!

A csend rabja lettem, kizártam mindent,

Talán majd csendben, az élet is libbent.

 

Budapest. 2021. 12. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák A csend rabja