2021. dec 19.

Rózsák nyíljanak égen...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Rózsák nyíljanak égen...

rozsak_nyiljanak_egen_jokep.jpg

 

Rózsák nyíljanak égen...

 

Ha majd nem leszek a földön,

Rózsák nyíljanak égen, rögtön.

Kinek, ha nagyon hiányoznék,

A vörös rózsa égre virágozzék.

 

De ne sirassatok engemet, soha,

Mert lelkemnek odafent jó a sora.

Nézzétek lám, ezt a vörös rózsát,

S ne feledjétek eme verses strófát.

 

Mert hol a fájdalom, rózsát terem,

Ott a földön is hagytam egy jelem.

Látod idelenn mindenkit szerettem,

Öröm ❤️

Életed verseimmel szebbre festettem.

 

Próbáltam több szeretetet adni,

De tudod jobb adni, mint kapni.

Főleg ha az nem is volt őszinte,

Akkor szúr néha a rózsa tövise.

 

Lehet nem voltam túl jó ember,

De innen el kell menni, egyszer.

Bármi is történt büszkén vállalom,

Ami nem történt, lehet azt fájlalom.

 

De kívánom neked szeretettel,

Rózsák nyíljanak minden éjjel.

Mikor arról álmodsz, hiányolsz,

S álmaidban, engem átkarolsz.

 

Budapest 2021. 12. 18.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Rózsák nyíljanak égen...