2021. dec 18.

Voltam hű feleség...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Voltam hű feleség...

voltamhufeleseg_jokep.jpg

 

Voltam hű feleség...

 

Voltam hű feleség, anya s társ,

Hű szerető, meg odaadó barát.

Ki másokat helyezett maga elé,

Így tört a bolondos szíve, ketté.

 

Voltam én gyarló, kit átvertek,

Igen, s néha pofára is ejtettek.

Kaptam én sok szép ígéretet,

Aztán bánhattam lépéseimet.

 

Voltam én már úgy csalódott,

A pasiktól a hideg is kirázott.

S falakkal megrakva szívem,

Volt mégis, csalfának hittem.

 

Voltam néha mégis bizakodó,

S szerelmesen oly vágyakozó.

De az élet mostoha, kegyetlen,

Bár hiába, lelépett az egyetlen.

 

Voltam naiv, talán kissé butus,

S hittem, nem éreztem kamus.

Utólag átverve éreztem magam,

Majd talán még nevetett rajtam.

 

De mégis voltam én hű feleség,

Hiszékenység, nem gyengeség.

Még próbáltam ezután is hinni,

De az élet már nem enged bízni.

 

Budapest. 2021. 12. 15.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Voltam hű feleség...