2021. sze 30.

Ha bíznál bennem, én is bízhatnék...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Ha bíznál bennem, én is bízhatnék...

habiznalbennemjokep.jpg

Ha bíznál bennem, én is bízhatnék...

 

 

Talán várhattál volna, egy kis időt,

Míg helyére kerül minden, mielőtt.

Várj! Várj még, ne menj el trükkel,

Tudok még szeretni, a szívemmel.

 

De menekülsz, érzelmeid elől mégis,

Adj időt nekem is, hiszen félek én is.

Míg felfogom idebenn, a szívemben,

Mi történik most velem, oly hirtelen.

 

Hidd el, mi még boldogok lehetünk,

Hisz tudom, mindketten szeretünk.

Tudom, te is sokat csalódtál eddig,

Én is, mégis szeretlek téged a sírig.

 

Ha bíznál bennem, én is bízhatnék,

De te sem bízol, valld be őszintén.

Ha kicsit még, hinnénk egymásban,

Hogy szívünk lángja, nem ellobban.

 

Az igazi boldogság, csak miránk vár.

Jöjj s engedjük el, a fájó múltat már.

Nézd itt egy út, hol együtt járhatunk,

S alakíthatjuk a mát, és a holnapunk.

 

Járjunk ketten, kéz a kézben míg élünk,

Mutassuk meg az égnek, mi nem félünk.

Bízzunk s higgyünk egymásban, a mában,

Mi a földön, s együtt a mennyországban.

 

Budapest. 2021. 09. 27.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Ha bíznál bennem én is bízhatnék...