2021. jún 01.

Az élet...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Az élet...

az_eletjokep.jpg

Az élet...

 

 

Ha mondták volna....

hogy az élet csak egy felvonás,

és nem habos torta ..

 

Ha szóltak volna...

hogy ne arra menjél kedves barátom,

hanem csakis jobbra...

 

Ha tudtam volna...

hogy mit hoz majd a holnap szele,

hát nem bántam volna...

 

Ha bíztam volna...

az emberekben és hallgatva rájuk,

lehet nem csalódtam volna...

 

Ha nem reméltem volna...

ki úgy szeretett de mégis elárult,

rá csodálkoztam volna...

 

De gondolhattam volna..

hogy vannak kétszínűek és sumákok,

de pont rá nem gondoltam volna...

 

Ha erős lettem volna...

most nem hulltam volna a porba,

Búcsúzni is könnyebb volna....

 

Budapest. 2021. 05. 30.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET Az élet...