2021. máj 27.

Add nekem a napot ...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Add nekem a napot ...

add_nekem_a_napotjokep.jpg

Add nekem a napot ....

 

Csak egyetlen szó mi éltet,

Ha hallhatnám mindig tőled.

Add nekem a napot a fényt,

Életünkért, boldogságunkért.

 

Ölelj örökké csak arra vágyom,

Legyél te a társam s az álmom.

Akiben mindig is megbízhatok,

Légy a valóm és veled álmodok.

 

Reggeli fényben köszönts mindig,

Mond ki ha szeretsz ne légy irigy.

Megszépíted vele a mát, az életet,

Boldoggá teszed az árva lelkemet.

 

Add szívedből a napod s az éjt,

Mert együtt vagyunk lesz miért.

Az élet nehéz, de így könnyebb,

Legyen életünk mindig könnyed.

 

Mosolyogj rám akkor is nagyon,

Ha sírni látsz majd egy napon.

Érezzem hogy itt vagy velem,

Te vagy életem, kellesz nekem.

 

Budapest. 2021. 05. 25.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva!

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Add nekem a napot ...