2023. máj 09.

A rossz ember

írta: Csillag M . Gyöngyi
A rossz ember

a_rossz_emberjokep.jpg

 

A rossz ember

 

Csak csendben, lehajtott fejjel,
Járok, kelek, könnyes szemmel.
Mutogatnak rám, a rossz ember,
Mert hibáztam, de csak egyszer.

Rossz vagyok a világ szemébe,
De én is ember vagyok a fenébe!
S nem vagyok hidegvérű gyilkos,
Lelkem fáj viszont nem mocskos.

1.)

Ma az ember könnyen ítélkezik,
Jót tettél azt, semmibe veszik...
Folyton lesik mit, mikor hibáznak,
Elhordjanak minden zsiványnak..

2.)

Hibáztam igen, embert öltem...
De hát, önvédelemből lőttem...
Mégis megpecsételtek örökre,
Mert rá lőttem az álcás őrökre.

3.)

Milyen törvény az, saját életem,
Nem lehet magamnak védenem!
Milyen törvény az, a gyilkossal,
Egy cellában, mint a cinkossal!

4.)
Emberek! Leültem a büntetésem,
Egész szar életembe vezekeltem.
Mit akartok még tőlem a lelkem?
Azt megölték már rég, börtönben.

Refr.:

Rossz vagyok a világ szemébe,
De én is ember vagyok a fenébe!
S nem vagyok hidegvérű gyilkos,
Lelkem fáj viszont nem mocskos.

Csak csendben, lehajtott fejjel,
Járok, kelek, könnyes szemmel.
Mutogatnak rám, a rossz ember,
Mert hibáztam, de csak egyszer...

Leányvár. 2023. 01.11.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

The bad man

 

Just quietly, with your head down,
I walk, I get up, with tears in my eyes.
They point at me, the bad person
Because I made a mistake, but only once.

I'm bad in the eyes of the world
But I'm human too damn it!
And I'm not a cold-blooded killer
My heart hurts, but it's not dirty.

1.)

Today, people judge easily,
You did a good thing, they ignore it...
Constantly watching what, when they make a mistake,
Take it to all the rascals..

2.)

I was wrong, yes, I killed a man...
Well, I shot in self-defense...
Yet sealed forever
Because I shot the camouflaged guards.

3.)

What law is my own life,
I can't protect myself!
What law is it, with the murderer,
In a cell, like with the accomplice!

4.)
People! I served my sentence
I've done penance my whole shitty life.
What else do you want from me, my soul?
He was killed a long time ago, in prison.

Ref.:

I'm bad in the eyes of the world
But I'm human too damn it!
And I'm not a cold-blooded killer
My heart hurts, but it's not dirty.

Just quietly, with your head down,
I walk, I get up, with tears in my eyes.
They point at me, the bad person
Because I made a mistake, but only once...

Maiden Castle. 11/01/2023
Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET VILÁG SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák dalokdalszövegek A rossz ember