2023. jún 01.

Dalban mondom el...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Dalban mondom el...

dalban_mondom_el_joo.jpg

 

Dalban mondom el...

 

Dalban mondom el, mennyire fáj,
Az én szívem milyen puszta már.
Soha többet nem ölelhetlek át,
Többé nem csókolhatom a szád.

A kotta is könnyezik a papíron,
Oh, jajgat a húr az öreg gitáron.
Elvitte kedvesem, egy hajnalon,
A zord halál telhetetlen hatalom.

Ó uram miért, dalban kérdezem,
Sajnos nem felel erre senki sem.
Tán tévedés, hisz még oly fiatal,
A lelkemből sír az égre, ez a dal.

Azóta fagyos a lelkem, a szívem,
Nem enyhül fájdalmam idebenn.
Hiába szaggatom öreg gitárom...
Nem szűnik szívemben fájdalom...

Leányvár. 2023. 01.23.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

I'll tell you in song...

 

I'll tell you in song how much it hurts
My heart is so empty.
I can never hug you again
I can't kiss your mouth anymore.

The sheet music also tears on the paper,
Oh, the strings on the old guitar are wailing.
He was taken away by my dear, one morning,
Grim death is an insatiable power.

Oh lord why, I ask in song
Unfortunately, no one answers this.
Of course it's a mistake, because he's still so young,
This song cries from my soul to the sky.

Since then, my soul, my heart is frozen,
My pain doesn't ease here.
It's no use tearing up my old guitar...
The pain in my heart doesn't stop...

Maiden Castle. 23.01.2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET Dalban mondom el... SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák dalokdalszövegek