2022. okt 30.

Ha én madár volnék...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Ha én madár volnék...

ha_en_madar_volnek_jokep.jpg

 

Ha én madár volnék...

 

Olyan jó lenne repülni tudni,

Nem a világban lótni-futni.

Szárnyalnék a magasban,

Gyönyörű madár alakban.

 

Ha én most madár volnék,

Másra soha nem vágynék.

Szárnyalnék az egész világba,

Repdesnék én minden irányba.

 

Ej ha tényleg madár volnék,

Ma, kedvesemhez repülnék.

Vigaszul adnék csókot néki,

De tudja, nem kell azt kérni.

 

Bárcsak mégis madár lennék,

Ma, szabadon repkedhetnék.

Minden kis világot bejárnék,

Minden szépnél megállnék.

 

Sajnos nem vagyok madár,

Csengő hangom sem száll.

Miért nincsenek szárnyaim?

Álmok s maradnak vágyaim...

 

Leányvár. 2022. 10. 27.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

If I were a bird...

It would be so nice to be able 
to fly
Not to ride and run in the world. I would fly high Beautiful bird shape. If I were a bird now I would never want anything else. I would fly all over the world I would fly in all directions. Oh, if I were really a bird, Today, I would fly to my beloved. I would give him a kiss in comfort, But you know, you don't have to ask
for it.
I wish I were a bird Today, I could fly free. I would visit every little world I would stop at anything beautiful. Unfortunately I'm not a bird I don't even get a ringing tone. Why don't I have wings? I have dreams and desires... Maiden Castle. 27/10/2022 Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET ÉLET Élet- morzsák Ha én madár volnék...