2022. júl 15.

Én még hiszek benned...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Én még hiszek benned...

en_meg_hiszek_benned_jokep.jpg

 

Én még hiszek benned...

 

Én még hiszek benned, hogy járunk

még egy úton,

Hiszem, hogy érinthetlek még,

egy szép hajnalon.

 

Bízom, az élet még kegyes lesz hozzánk

egy napon,

Csak annyira magányos lettem nélküled

az éjszakáimon.

 

Talán ez az élet, ad mi nekünk

még egy esélyt,

Tán majd nem kell elrejtenünk

a szenvedélyt.

 

Én még hiszek benned, hogy te is

szeretsz engem,

Hogy eljön az a nap, mikor szívedhez

ér a lelkem.

 

Leányvár. 2022. 07. 10.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

I still believe in you...

I still believe in you that we are going
one more way
I believe I can still touch you
on a beautiful morning.

I trust that life will still be kind to us
one day,
I just got so lonely without you
my nights.

Maybe this is what life gives us
one more chance
Then we won't have to hide it
the passion.

I still believe in you, so do you
do you love me,
That the day will come when it will come to your heart
my soul is worth it.

Maiden Castle. 10/07/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

Szeretet ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Én még hiszek benned...