2021. dec 31.

Nem a magány fáj...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Nem a magány fáj...

nem_a_magany_faj_jokep.jpg

 A videóra kattintva is olvashatjátok a verset zenei háttérrel :) 

 

Nem a magány fáj...

 



Az élet fáj oly nagyon, nélküled,
Nem a magány fáj, ha ezt hiszed.
Nincsen mosoly, ami itthon vár,
Szoba, a lakás az ágy, oly sivár.

Már nincsenek álmok, nincs cél,
Nincsen az a hajnal, mi együtt ért.
Nem hallom a kacajt, csend van,
Búsan álldogálok, az ablakban.

Nincs aki átölel, és szeressen,
Ebben a kegyetlen való életben.
Üresen kong nélküled a szívem,
Csak a fájó halk dobbanását érzem.

Elfogyott az erő, vágy sincsen...
Már más csókjára, hiába hittem.
Még hogy a helyedbe lép valaki?
Jöttek volna, de nem kell alkalmi!

Huncut vagyok lehet, de nem kacér,
Hisz az idő elfedte hajam, mi oly dér.
Vágyom én is a szeretetre, az álmom,
De nem mindegy hogyan...
S nem minden áron...

 

Budapest. 2021. 12. 28.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

It's not loneliness that hurts...

Life hurts so much without you
Loneliness doesn't hurt if you believe that.
There are no smiles waiting at home
Room, the apartment is the bed, so bleak.

No more dreams, no more goals,
There is no dawn that we woke up together.
I can't hear the laughter, it's quiet
I'm standing in the window.

There's no one to hug you and love you
In this cruel real life.
My heart is empty without you,
I can only feel the soft thump of pain.

The strength is gone, there is no desire...
For another kiss, I didn't believe it.
How can someone take your place?
They would have come, but it doesn't have to be casual!

I may be mischievous, but I'm not flirtatious
Time has covered my hair, why is it so frosty?
I also long for love, my dream,
But it doesn't matter how...
And not at all costs...

 

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Nem a magány fáj... Videós versek