2021. nov 06.

A lélek fájdalma

írta: Csillag M . Gyöngyi
A lélek fájdalma

a_lelek_fajdalmajokep.jpg

 

A lélek fájdalma

 

Tengernyi szép emléket,

Felváltja a halálos méreg.

Mi szép volt veled elmúlt,

Az idő is egyre lelassult.

 

Nem találom sehol helyem,

O mond miért tetted velem.

Sikoltanék de nem merek,

Mit mondanak az emberek.

 

Nem akarom hogy sírni láss,

Amúgy se lesz holnap más.

Darabokra törted a szívem,

Nem lesz boldog az életem.

 

Tudom hogy nem szerettél,

Ne hazudj csak eltévedtél.

Fáj minden elcsépelt szó,

S ez nem megbocsájtható.

 

Miért is bíztam naiv voltam,

S hittem, pedig úgy tudtam.

S önzetlenül hiba megbízni,

Mégis nehéz nekem elhinni.

 

Bíztam mégis hátba szúrtál,

Hát most mást boldogítsál.

Igaz hogy nekem fáj nagyon,

De túl leszek rajta egy napon.

 

Budapest. 2021. 10. 30.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK A lélek fájdalma