2021. sze 03.

Próbáltam bízni...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Próbáltam bízni...

probaltam_bizni_jokep.jpg

 

Próbáltam bízni...

 

Meghalt már, újra meghalt bennem,

Amiért újra bízva, szerelmes lettem.

Próbáltam bízni, őszintén szeretni,

Ó uram miért , nem tudom feledni.

 

Tán csak álom, amit ébren álmodom,

Bár lehet ezen a hideg őszi hajnalon.

De nem, még tegnap itt volt és ölelt,

Már nem érzem, az illata is ellibbent.

 

Csak tudnám, miért tette ezt velem,

Amikor örökké fogta ő a két kezem.

Ölelt mindig, és oly nagyon szeretett,

Mégis szívemen, sok -sok sebet ejtett.

 

Bár már késő, hogy rágódjak ezeken,

Lelkem romokban már nem vezetem.

Elhagytál, egy apró rossz dolog miatt,

A fájdalom, most a lelkemben ragadt.

 

Most is sírok, csak némán csendben,

Fáj, némán tűrök elhagyott lelkemben.

Tán ha vissza kapnám, azt a tegnapot,

Ami ma elveszett, és bánatot okozott.

 

Budapest. 2021. 09.01.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Próbáltam bízni...