2024. sze 06.

Ne sírj ...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Ne sírj ...

nesirjn.jpg

Ne sírj....

 

A síromban nem vagyok itt,
Ha fáj szíved s ha lelked sírt.
Ott vagyok a felkelő napban,
S arcodat simító sugarakban.

Ott vagyok a folyók vizében,
Ott vagyok a nyárban télben.
A tavaszi virágok szirmaiban,
Méh gyüjtötte méz porában.

Ott vagyok az őszi falevélen,
Ott vagyok a felhős kék égen.
Ott vagyok a fájó szívedben,
A repdeső madár énekében.

Ott vagyok szélben s esőben,
Levélen ülő harmat cseppjében.
Ott vagyok ha dolgod végzed,
Vigyázok rád, ha nem is érzed.

Ott vagyok a téli zuzmarában,
Csillagként ragyogó havában.
Ott vagyok az esti csendben,
Mikor ágyban a tested pihen.

Ne sírj, emlékeidben vagyok,
Felidézhetsz, szemed ragyog.
Amíg élsz én emléked leszek,
Emlékezz s ott vagyok neked.

Ott vagyok én ha fáj a szíved,
Nem hagyom elvesszd hited.
A síromnál se sírjál, s meg ne álljál,
Nem alszom ott mert nincs is halál.

Csillag M. Gyöngyi

don't cry...

I am not here in my grave
If your heart hurts and if your soul is crying.
I'm there in the rising sun
And in rays that caress your face.

I'm there in the water of the rivers
I'm there in the summer in the winter.
In the petals of spring flowers,
Collected by a bee in honey dust.

I'm there on the autumn leaves
I am there in the cloudy blue sky.
I'm there in your aching heart
In the song of the flying bird.

I'm there in wind and rain
In a drop of dew sitting on a leaf.
I'm there when you're done
I'll take care of you even if you don't feel it.

I'm there in the winter lichen
Shining like a star in the snow.
I'm there in the evening silence
When your body rests in bed.

don't cry i'm in your memories
You can recall, your eyes shine.
As long as you live I will be your memory
Remember I'm there for you.

I'm there when your heart hurts
I won't let you lose faith.
Don't cry at my grave and don't stop,
I don't sleep there because there is no death.

Star M. Gyöngyi

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Ne sírj...