2021. júl 17.

Miért hagytál el ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Miért hagytál el ?

mierthagytalewljokep.jpg

 

Miért hagytál el ?

 

Mondd szeretsz e úgy, ahogy én szeretlek?

Nem mutatod ki soha, nekem az érzelmed!

Csak arra vágyom, szemed rám ragyogjon,

Csak ölelj, mert szerelmed, úgy hiányolom!

 

Mondd szeretsz e még, hisz úgy élni sem tudok,

Ha lángoló szerelmeddel, ezt ki nem mutatod.

Nem érezteted, hogy mennyire kellek neked,

Örülsz, boldog e szíved, hogy itt vagyok veled.

 

Szemembe nézz s lásd, hogy szeretlek,

A ki nem mondott szó, fáj a szívemnek.

Nem vagyok én neked már, olyan fontos,

Néha a szemed, arcod is, nagyon morcos.

 

Mondd el ha valami bánt, kérlek én, ne hallgass,

Fáj a szívem, mikor nem tudom miért, hallgatsz.

Talán már nem szeretsz igazán, eltűnt a varázs,

Mondj egy szót, valamit, tudnom kell ki a hibás.

 

De nem szóltál, csak sarkon fordultál, és elhagytál,

Én magamra maradtam, kérdéseimmel a sziklánál.

Most is a csókod égeti a számat, de nem tagadom,

Itt ülök, darabokra tört szívvel, magas sziklaparton.

 

Mondd, mit vétettem én ellened, nem szóltál,

Nem tudom, miért van ez így, kiért is dobtál?

Talán túlságosan szerettelek, de nem tagadom,

Ami volt feledem, de újra már nincsen bizalom.

 

Budapest. 2021. 07. 17.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva.

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Miért hagytál el ?