2021. jún 29.

Bíztam s hittem...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Bíztam s hittem...

biztam_s_hittemjokep.jpg

 

Bíztam s hittem...

 

És megint vesztettem, elbuktam,

Próbáltam, mertem és álmodtam.

Újra s újra, nehéz volt de felálltam,

Mostanra rájöttem, én is hibáztam.

 

Sírtam, hol senki sem láthatja meg,

Fájdalmasan kicsordult könnyeimet.

Sokszor hittem, már nem lesz tovább,

De mindig isten segített, ez a valóság.

 

Sokat gondolkodtam, hogy lehet jobb,

Múltat nem kell, hogy a válladon hord.

Mindennap új nap, csak nézz az égre,

Hiába, balsors kényszerít néha térdre.

 

Magányba menekülvén, talán jobb lesz,

De rájöttél nem a rossztól félsz, rettegsz.

Nem tested félted, hanem óvod a lelked,

Lelked ha meghal, hiába a tested, neked.

 

Néha elfogyott az erőm, nem reméltem,

Vívódtam, mennyit mindent megértem.

Mindig jött valami, újra bíztam s hittem,

Felvettem a keresztem, s tovább vittem.

 

Bíztam s hittem magamban nem másban,

Tudtam, hogy nem maradhatok a sárban.

Csak egy kis löket kellett, ami tovább visz,

Mindig a remény hal meg utoljára, és a hit.

 

Csak lelkem segíthet, ha újra megtalálom,

Nem veszthetem el, ő van csak e világon.

Az enyém, hozzám tartozik, szeretem őt,

Tisztelem, megmentett, ő ad nekem, erőt!

 

Budapest. 2021. 06. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

I trusted and believed ...

And I lost again, I failed,
I tried, dared and dreamed.
Again and again, it was hard but I stood up,
By now I realized I was wrong too.

I cried where no one could see
My tears flowed painfully.
Many times I thought it would be no more,
But God always helped, that's the reality.

I thought a lot about how better it could be,
You don’t have to wear a past on your shoulder.
Every day a new day, just look at the sky,
In vain, misfortune forces you to your knees sometimes.

Escape to loneliness, maybe it will be better,
But you realized you're not afraid of evil, you're afraid.
Your body is not afraid, but your soul,
If your soul dies in vain for your body, for you.

Sometimes I ran out, I didn’t hope
I struggled with how much I understood everything.
Something always came, I trusted again and I believed
I picked up my cross and carried it on.

I trusted and believed in nothing else,
I knew I couldn't stay in the mud.
It only took a small stroke to move on,
Always hope dies last and faith dies.

Only my soul can help me find it again,
I can't lose, he's just in this world.
Mine belongs to me, I love him,
Respect, saved, he gives me strength!

Budapest. 06/29/2021

Own work, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET ÉLET Motivációs versek MOTIVÁLÓS VERSEK SZOMORÚ VERSEK Bíztam s hittem...