2021. jún 18.

Mit hoz a holnap...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mit hoz a holnap...

mithozaholnapjokep.jpg

 

Mit hoz a holnap...

 

Elnézek a messzeségbe, s nem látom,

Hol rontottam el, miért nincs barátom.

Az őszinte szónak már nincsen értéke,

Addig barát a barát is, míg van érdeke.

 

Egyedül vagyok, ma nem számít semmi,

Nem jó, ezen a földön őszintének lenni.

Mikor szükség volt rám, vele voltam,

Történhetett bármi, jóban és rosszban.

 

Most magányos vagyok, senki nincsen,

Ki azt mondja nekem, nyugi kincsem!

Hogy mit hoz a holnap, senki se tudja,

Hiszen van mindenkinek, ezer gondja.

 

Szomorú vagyok s a szívemet nyomja,

Néha már csak a sírás, torkomat fojtja.

Szívem azt súgja, mindig jön egy új nap,

De soha sem tudhatod, mit hoz a holnap.

 

Budapest. 2021. 06. 17.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Mit hoz a holnap...