2021. jún 14.

..úgy hittem...

írta: Csillag M . Gyöngyi
..úgy hittem...

ugyhittemjokep.jpg

..úgy hittem...

 

Úgy hittem, hogy veled más lesz minden,

Jobb és boldogabb, mint eddigi életem.

Oly sokszor, álmaimban is téged láttalak,

Mennyekben járt kedvem, mikor vártalak.

 

Oly boldog voltam, mikor megismertelek,

Úgy hittem benned, mint egy árva gyerek.

Mint aki rátalált arra, kit szívből szerethet

Ki féltőn óvja, s ki önzetlen ad szerelmet.

 

A boldog évek is oly gyorsan szálltak el,

Ígérted rég, hogy sosem hagysz majd el.

Úgy hittem benned, magamban sem úgy,

Te egy nap annyit mondtál csak! Hagyjuk.

 

Összedőlt bennem, egy csodálatos álom,

Nincs értelme az életnek, ezen a világon.

Szívemet mit olykor régen, rabul ejtetted,

Már te másra vágysz, én szívem feledted.

 

Úgy hittem benned, de te mégis elhagytál.

Nem tudsz szeretni, gonoszul megcsaltál.

Úgy hittem neked, hittem végre béke van,

Oly sokan tiportak szívembe, te is halkan.

 

Hát csalódtam megint, újra fáj a szívem,

De úgy hittem benne, te vagy a végzetem.

Elfecsérelt idő ez, bár most látom, hiába,

Mindennek ára van, ezt az idő nem állta.

 

Budapest. 2021. 06. 14.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK ..úgy hittem...