2019. aug 03.

Kapott érzelem

írta: Csillag M . Gyöngyi
Kapott érzelem

kapott_erzelem.jpg

Kapott érzelem

Sivár szivembe új lakó költözött, 

Megdermedt lelkem könyörgött ,

Jeges testemben tűz gyúlt érte ,

Talán az én magányomnak is vége ?




Bátortalanul kostolgatom e dolgokat ,

Hiszen nem tudom kideríteni az okokat .

Egyszer csak jött és nem kérdezte ,

akarom e , csak ott termett a szìvembe !




Még csak kostolgatom , izlelgetem ,

A kapott érzésnek vissza integettem .

Maga az érzés felkavaró , de nagyon jó ,

Egyenlőre nem tudni merre , hova való !




Játszom a gondolattal de félek is tőle ,

Védtelen szívemnek lesz e baja belőle ?

Gyarló vagyok , álmokkal , vágyakkal tele ,

Nem tudni mi lesz majd ennek a kimenetele ?




Hol azt érzem kell nekem is a szerelem ,

Hol meg annyira elkap bizonyos félelem .

Merjek e szeretni ? Hisz már nincs sok ,

az életem alkonyán ! Csak ne érjen sokk !




Gondolkodom , de most képtelen vagyok rá ,

A gondolataimban Ő van csak és nálam jár !

Szeretnék megszabadulni az érzéstől ,

De nem enged el , belülről jön a szívemből !




Sokszor és sokat gondolok rá , félve álmodozom ,

Nem tudni mit hoz a holnap , hol lesz a hajnalom ?

Hiú ábránd e vagy egy szép megtestesűlt álom ?

Annyi bizonyos , hogy megérintsen , alig várom !




Aztán jön egy másik gondolatom ,

Öszülő hajam festékkel bevonom ,

De ráncaim , testem múllandósága ,

Tükörbe nézve sem mondhatok szépet rája !




Elhessegetem eme negatív gondolataimat ,

De már itt egy másik ami nem motiválhat ,

Szerethető vagyok e ? Mikor idős a korom !

Testemmet nézve , ezt már nem cáfolom !




Bele nézek a tükörbe újra , megint sírok , elkap a félelem !

Nincs semmim ! Mit tudnék én adni ? Csak a0 szerelmem !

Mi lesz ha érzéseim , a vágyaim viszonozatlanok lesznek ?

Vajon kibirja e , a szerelmes szív , ha viszont nem szeretnek ?




Honnan is tudhatnám azt , hogy helyesen választott e a szivem ?

Túl gyorsan jött , nem csak Neked ! Felkavart a csodás érzelem !

Képzeletemben itt vagy és átölelsz , csókolsz mindenhol érzékiesen .

Bebarangolod testem minden zúgát , ez az én vágyam erre végtelen .




Bolyongok a gondolataim között , várom a holnapot hogy eljöjjön ,

Szivemben aggodással , félelemmel a kapott érzéseimmel , de jöjjön !

Holnap , félelem , rejtelem , érzelem ? Kapok e választ attól a naptól ?

Vajon szerethető vagyok e , tetszem e Neked ? és van e esély a holnaptól ?




Ezernyi kérdés , letörlöd e majd a forró könnyeimet ha bánat ér ?

Ha igen ez öröm ! Megfogod a kezem ha elkap a félelem még ?

Megköszönöm !

Simogatod és nyugtatod e sajgó testem , amikor arra vágyom , ölelj ?

Összetalálkoznak e vágyaink ? El jössz hozzám és ha itt vagy , dől el !




Lesz e elég hely a szívedben , hogy én is bele férjek ?

Szerethető embernek ismersz e meg ? még reméljek ?

Az élettől ajándék vagy nekem , de te is úgy gondolod e ?

Csak jönnek a kérdések , biztos neked is vannak , átéled e ?




Ezernyi sóhaj , hogy egyszer karodba bújva nyughasson le lelkem ,

Csókod ízével teljen be a kívánságom , erre vágyik érzéki testem !

A Te vágyaiddal egybekelve együtt eljutni a csodálatos gyönyörőkért !

Érezni a szived dobbanását az én szivemen , karjaidban álmaink felé !




Saját szerzemány !

Szerzői jogok fenntartva !
Szólj hozzá