2019. aug 02.

Összetört szív...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Összetört szív...

 

osszetort_sziv_jokep.jpg 


Összetört szív ...

Aki ismer engem , az szerethet, utálhat ,
De annyit mondok , nem gyalázhat !
Aki ismer engem, tudja ki vagyok ,
Kívülről nem, de lelkem ragyog !

Nem vagyok hazug és nem álszent,
Azt már nem ! De szent sem !
Hibázok , igen isten sem vagyok
Embernek születtem , és az is maradok !

De nem tűröm a lelkemet bántsák ,
Mert az az enyém , akár hogy is fájlalják !
Fáj minden szó amit füleim hallanak ,
Amit szabad szátok rám zúdítanak !

Lehet engem bántani,igaz nagyon fáj,
Olyankor a hajam is égnek áll !
néha Miért ?
A barát akkor is barát , mert drága kincs !

De a földön már az sem
Ha másra hárít !?
A szívem hullik darabokra szét ,
Éjjelente szedegetem össze már rég ...

Amint reggelig összerakom újra,
Jön valaki és nappal ismét szétszórja !
Kezdhetem elölről újból összerakni,
Hogy nappal széttörje megint valaki !

 

Saját szerzemény ,minden jog fenntartva .

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZOMORÚ VERSEK Összetört szív ...