2024. jan 19.

Gondolataim 48. rész

írta: Csillag M . Gyöngyi
Gondolataim 48. rész

Amikor kiteszed a lelked, mégsem vagy jó ...

 enegy111_1.jpg

                              Gondolataim 48. rész

 

Amikor kiteszed a lelked, mégsem vagy jó ...

Ugye ismerős ?

Ki volt már úgy , hogy mindent megtesztek és mégsem vagytok jó a másiknak ?

Találkoztam egy régi ismerőssel. Legyen a neve Sára.

Szia Sára !

Szia Gyöngyös ! ...köszönt vissza szomorúan.

Mi a baj ? kérdeztem töle.

Áhh ne is mond ... nagyot sóhajtott és legyintett a kezével. Kiváncsi voltam hogy mi a szomorúság tárgya , szerettem volna kicsit felvidítani.

Elmondanád ? De csak akkor ha te is szeretnéd ... ezt hozzátettem azért.

Nagyot sóhajtott és legyintett a kezével. Kiváncsi voltam hogy mi a szomorúság tárgya , szerettem volna kicsit felvidítani. Ezért mondtam neki hogy elmondaná-e ?  Aztán lassan rám nézett és elkezdte....

Tudod együtt éltünk Petivel már 1 éve.

Igen ? És most nem éltek már együtt ? Kérdeztem rá óvatosan.

Nem , elköltözött tőlem. Felelte szomorúan.

Mi történt ? Megcsalt ?

Áhh dehogy. Csak azt mondta megfojtom a szerelmemmel.

Ezt hogy értette ? hüledeztem.

Mindent megtettem neki, a kedvében jártam ! Fakadt könnyekre.

Lestem minden vágyát ...tette hozzá.

És ezzel mi volt a baja ? Tettem fel a nagy kérdést . Hiszen a szerelmesek lesik egymás gondolatait is.

Hát ez az ...fakadt ki és újra potyogtak a könnyei.

Megvártam mig lenyugszik kicsit. Majd megkérdeztem.

Ő is megtett neked mindent ?

Na itt a bökkenő hogy nem. Folytatta csalódottan. Mégis én vagyok a rossz ! fakadt ki újra ..

Nem vagy te rossz, ilyen ha az ember tényleg szeret valakit . - nyugtatgattam.

Ő meg azt mondogatta hogy megfojtom a túlzott ragaszkodásommal.- és megint sírva fakadt.

Eszembe jutott valami.

Mond Sára, ha sírsz akkor jobban érzed magadat ?

Nem ! - jött a válasz

Akkor ne sírj , mosolyogj ! Biztos voltak szép emlékeitek is amitől jobb kedved lesz.

Voltak bizony ... elmosolyogta magát ( na végre )

Na ugye ! Hát nem jobb arra emlékezni ami szép volt ? Ne arra gondolj ami nem volt jó. Az élet megy tovább ! Csak a szépre emlékezz ! Azt pedig senki nem veheti el tőled.

Egy nagy sóhajtás , aztán rám emelte szomorú szemeit Sára.

Hogy neked milyen igazad van ! jegyezte meg.

Tudod Sára. Az életben vannak akik azért jönnek az utadba hogy tanulj belőlük. Ő is egy ilyen volt. Ezért inkább a jó oldalát nézd annak hogy megismerted . Csak örülj neki mennyi jó is volt a kapcsolatotokban . De nem tart semmi örökre , engedd el és mosolyogj azért is mert lehetett volna rosszabb is .

Biztos volt olyan is amin szakadtatok a nevetéstől? Elmeséled ?

Gondolkodott Sára kicsit és mesélt nevetettünk és mesélt.... Nevettünk és mesélt...

Mi a tanulság?

Minden rossz mögött van jó is , csak elö kell hozni ... A rosszat el kell engedni azzal együtt aki elhagyott 🥰

Persze bántó tud lenni ha elhagy valaki..pláne egy másikért ...csinosabbért , sármosabbért vagy fiatalabbért hagy el .... ugy mond lecserélnek .... és ez az ami nem esik túl jól ... és bántó tud lenni ... 

De van olyan ember aki ilyennek van kalibrálva ! Várja a hercegnőt alias a fehérlovon belobbanó királyfit... és így  elszalassza élete nagy szerelmét ezuttal , mert mindig jobbat akar annál ami van , és nem azt akarja jobbá tenni ami az adott helyzetében már meg van ... azért van az, hogy az átlag másokkal is megismerkedik és zokszó nélkül hagyja ott a meglévő kapcsolatát , párját. Pedig idő kell minden jó kapcsolathoz. Lehet hirtelen fellángolás, ohh de milyen jó szenvedéllyesen szeretni , persze...de nefelejtsük ....ha az megszünik akkor már semmi nem lesz rózsaszin... maradnak a szürke hétköznapok, és abból kell mindig kihozni a legjobbat. 

Tehát lehet bármilyen csodás az elején , ha nem teszel bele a kapcsolatba és jönnek a szürke hétköznapok akkor ugyan úgy el fog laposodni bármekkora volt az elején a fellángolás. Ez minden kapcsolatra érvényes. És aztán jön a feketeleves... mert hacsak az egyik próbál 100%- ban ott lenni a másik félvállról veszi az már nem is jó kapcsolat...

Nem mindig az a vesztes  aki ott hagyja a másikat ! Mert egy jó kapcsolatot meg kell tudni tartani és fenntartani azt a varázst ami megfogta a másik érdeklődését irántunk . 

Ne felejtsük el a szerelem az egy pillanatnyi fellobbanás. Egy lángolás illetve rajongás talán más szóval fogalmazva !  Olyan mintha ezer éve ismernéd , és nem tudsz nélküle lélegezni vagy élni... A hormonok játéka amit a test és a benned lévő érzelem diktál. 

Egy párkapcsolat akkor jó ha barátokká válltok. Jóban - rosszban... számíthattok egymásra.... és ugyan a szerelem ami megspékeli azzal, hogy testi vágyaitok vannak egymás iránt . 

Folytatom a Gondolataimat nem sokára .

Teljesen más témában.

Idézet:

Gondolataim 49. rész

Borzasztó sok félelem van az emberekben a mesterséges inteligencia kapcsán! Nem tájékozottság, félreértelmezettség stb... Ezért kis tájékoztatás, hogy mi miért történik a mai világunkban. A technika fejlődését nem állíthatjuk meg ! Ez az életünk része kell hogy legyen . ! 

Szólj hozzá