2023. jún 21.

Hiányzol...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Hiányzol...

hianyzol_jokep.jpg

 

Hiányzol...

 

Tudnod kell, ha mindig nem is mondtam,
De oly féltőn szerettelek, s lelked óvtam.
Tudnod kell, mióta nem vagy velem,
Más nem kell, a te szíved kell nekem.

Minden reggel veled ébredezem,
Éjjel gondolatban veled fekszem.
Nem telik el perc és óra nélküled,
Ébredés hogy nem vagy, rémület.

Tudnod kell nagyon szerettelek,
Minden percben téged kereslek.
Gyakran rám törnek az emlékek,
Miközben képed nézem elvérzek.

Gondolatban nálad járok, érezlek,
Ha tudnád azt mennyire éhezlek.
Nem bírom ezt felfogni sohase,
Te voltál csak szívem gyönyöre.

Tudnod kell, nem tudok így élni,
Szívemet, lelkemet a bánat tépi.
Belém hasít a hiányod fájdalma,
Te voltál az életem nagy jutalma.

Leányvár. 2023. 01.30.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

I miss you...

 

You should know, even if I didn't say it all the time,
But I loved you so fiercely, and I guarded your soul.
You should know since you're not with me
I don't need anything else, I need your heart.

I wake up with you every morning
At night I lie with you in my mind.
Not a minute or an hour goes by without you,
Awakening that you are not there, horror.

you should know i love you so much
I'm looking for you every minute.
Memories often come flooding back to me,
I bleed while looking at your picture.

I'm thinking of you, I feel you
If you only knew how hungry I am.
I can never understand this
You were just the beauty of my heart.

You should know I can't live like this
My heart and soul are torn by grief.
The pain of missing you is tearing me apart,
You were the great reward of my life.

Maiden Castle. 01/30/2023
Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Hiányzol...