2023. máj 04.

Angyali szerelem

írta: Csillag M . Gyöngyi
Angyali szerelem

angyali_szerelemjokep.jpg

 

Angyali szerelem

 

O teremtő, olyan bánatos lettem,
Az angyali szárnyaim levetettem.
Földi lét nagy szenvedés nekem,
Egy halandóba szerelmes lettem.

Miért kellett engem leküldened,
Nem mondtad el, ha megizleled.
Mit fogok én érezni itt, a földön,
Olyan e szerelem mint a börtön.

A szívem most kalitkába zárva,
Szerelmem, viszonzásra várva.
De angyal vagyok, s nem látja,
Szerelme nélkül lettem én árva.

Nélküle a mennyország sem jó,
Ha nincs ott nekem, e halandó.
Elrabolta a szívemet mit tehetek,
Ha angyalként nem szerethetek.

Levetettem angyali szárnyaimat,
Kedves hogy érezzem csókjaidat.
Nem akarok, többé angyal lenni,
Gyereket szeretnék, boldog lenni.

Gyönyörű szép ez a világ a föld,
Ha van benne szeretet és hölgy.
Álmaim asszonya e földi síkon,
Szeretném hogy bennem bizzon.

A szívemben akkora a szerelem,
S tudom, hogy szíve kell nekem.
Nem tudok többé én angyal lenni,
Érzem feleségül fogom őt venni.

Leányvár. 2023. 02. 10.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Angelic love

 

O creator, I have become so sad
I shed my angel wings.
Being on earth is a great suffering for me,
I fell in love with a mortal.

Why did you have to send me down
You didn't tell me if you were tired.
What will I feel here on earth
This love is like a prison.

My heart is now locked in a cage
My love, waiting for you in return.
But I'm an angel and you can't see
Without his love, I became an orphan.

Heaven is not good without him,
If he is not there for me, he is mortal.
He stole my heart what can I do
If I can't love you as an angel.

I took off my angel wings
It's nice to feel your kisses.
I don't want to be an angel anymore
I want children, to be happy.

This world is beautiful, the earth,
If there is love and a lady in it.
The woman of my dreams on this earthly plane,
I want you to trust me.

I have so much love in my heart
And I know that I need your heart.
I can't be an angel anymore
I feel like I'm going to marry her.

Maiden Castle. 10/02/2023
Own composition, copyright reserved!

 

 

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Angyali szerelem