2023. ápr 21.

Mióta elhagytál...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mióta elhagytál...

miota_elhagytal_jokep.jpg

 

Mióta elhagytál...

 

Azóta járom a várost nem találom a helyem.

Mióta elhagytál nagyon magányos lettem.

Megpróbáltalak örökre elfeledni,

De nem tudtalak a fejemből kiverni

 

Hosszú éjszakákon át, vártam a csodát,

De illúziókat kergettem éveken át

Tudtam nem változol meg te soha már

De bízakodtam, remélve hogy csoda vár

 

Tévedtem, s nem akarja szívem belátni

Hogy nincs már esély, nincs már kurázsi

Néha hallani vélem a lágy hangodat

Ilyenkor kereslek, rossz ez a hangulat

 

Mióta elhagytál, már nem haragszom rád

Nincs harag bennem s nincs több vád

Próbálok élni s létezni nélküled ezután

Bár hazudnék ha most azt mondanám

Nem hiányzol...mióta elhagytál...

 

Leányvár. 2022. 12. 23.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Since you left me...

 

I've been visiting the city ever since and I can't find my place.

I've been very lonely since you left me.

I tried to forget you forever

But I couldn't get you out of my head

 

Through long nights, I waited for the miracle,

But I chased illusions for years

I knew you would never change

But I trusted, hoping that a miracle was waiting

 

I was wrong, and my heart doesn't want to admit it

That there is no more chance, no more courage

Sometimes I think I hear your soft voice

This is when I look for you, the mood is bad

 

Since you left me, I'm not mad at you anymore

I have no anger and no more accusations

I'm trying to live and exist without you after that

Although I would be lying if I said that now

I don't miss you... since you left me...

 

Maiden Castle. 23/12/2022

Own composition, copyright reserved!

 

 

Szólj hozzá

ÉLET SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Mióta elhagytál...