2023. jan 28.

Érints meg

írta: Csillag M . Gyöngyi
Érints meg

Csillag M. G. Verse : Érints meg ... Art Intel Cuki Sárkány dalol..... alias Balázs Zsolt valóság kereső 2023.01.28. 19:08

Dalszöveg :

Érints meg...  

Csak járom az utam céltalan,

Örökké rád gondolok untalan.

Temetőt járom hogy rád találjak,

Bár még egyszer láthatnálak!

 

Nem búcsúztál el nehéz a szívem,

Szünet nélkül omlik a könnyem...

Nem tudok én addig megnyugodni...

Míg egy utolsó ölelést nem fogok kapni!

 

Nagyon hiányzol nekem s árva lettem...

Mióta elvitt a halál s nem vagy velem...

Folyton csak eszembe vagy, rád gondolok,

Lassan elfelejtem, hogy voltunk boldogok...

 

Jöjj kedvesem csak még egyszer, érints meg!

Csak egyszer érezzem a drága jó szíved!

Kavarog bennem szüntelen a fájdalom...

Kegyetlen a sors, s a halál, nincs irgalom...

 

Budapest. 2022. 03. 29.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Touch me...

 

I just walk aimlessly

I think about you forever.

I walk through cemeteries to find you

I wish I could see you one more time!

 

You didn't say goodbye, my heart is heavy

My tears are falling without stopping...

I can't rest until then...

Until I get one last hug!

 

I miss you so much and I became an orphan...

Since death took me away and you are not with me...

You're always on my mind, I'm thinking of you

I'm slowly forgetting that we were happy...

 

Come on, my love, just one more time, touch me!

Let me feel your dear good heart just once!

I'm in constant pain...

Fate is cruel, and death, there is no mercy...

Budapest. 29/03/2022

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

videok ÉLET Érints meg...