2023. már 24.

Kiscica

írta: Csillag M . Gyöngyi
Kiscica

 

kiscicajokep.jpg

 

A vershez készült egy zenés videó is! Kattints a vieóra  :) 

 

Kiscica

 

Ó ó ó drága kiscica

Édes ajkú senyorita
Ne legyen több vita
Öleljél nappal, és éjjel
Végtelen hosszú kéjjel

Ó ó ó drága kiscica

Ne karmolj arcomba
Neked szól e muzsika
Mehetnénk én jobbra
Te pedig majd balra

Ó ó ó drága kiscica...

Megvagyok érted halva
Tudhatnád te kis mafla
Gyere gyere imádj kellesz
Ne állj ellen, megőrjítesz

Ó ó ó drága kiscica

Ne játssz velem ezerrel
Mint macska az egérrel
Tudom hogy te is akarod
Ó cicám nem tagadhatod

Csókkal tapasztom a szád
Ne legyen többé hamis vád
Gyere gyere drága kiscicám
Szívedet sohase bántanám

Leányvár. 2023.01.28.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Kitten

 

Oh oh dear kitty

Sweet-lipped señorita
No more arguments
Hug me day and night
With endless long lust

Oh oh dear kitty

Don't scratch my face
This music is for you
I could go to the right
And you will go left

Oh dear baby...

I will die for you
You could know, you little mafla
Come come worship you need me
Don't resist, you're driving me crazy

Oh oh dear kitty

Don't play me with a thousand
Like a cat with a mouse
I know you want too
Oh kitty you can't deny it

I plant a kiss on your mouth
No more false accusations
Come, come, my dear kitten
I would never hurt your heart

Maiden Castle. 28.01.2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

videok ÉLET Kiscica SZERELMES VERSEK dalokdalszövegek