2023. jan 14.

A szívlakó

írta: Csillag M . Gyöngyi
A szívlakó

 

szivlakojokep.jpg

A szívlakó

 

Magányosan sétálok a tenger parton,
Add istenem, hogy a szívem ne fájjon.
Fázik a lelkem s összehúzom kabátom,
Véget ért egy nagy szerelem, sajnálom.

Nézem a végtelen tengert, amiben arcod,
Feltűnik és láthatom gyönyörű mosolyod.
De ahogy megláttam, feloszlott a köddel,
Messze vitte a napsugár, aranyló fénnyel.

Te voltál az, aki mindig csitítgatta a lelkemet,
Elmentél, fel sem fogtam mert az nem lehet.
Üres a szívem, s üres a ház, senki sem lakja,
Hiányzik a szerelmem nevetése, édes kacaja.

Ezt a szívet már te belaktad, nem lesz kiadó,
Én szívemben, soha többé nem lesz szívlakó.
Oly sivár a lelkem nélküled, akár egy sivatag,
Mert olyan voltál nekem, mint egy égi csillag.

Hányszor de hányszor néztem szemedbe,
Szerettelek, nem tudtam mi jár a fejedbe.
Vajon tudtad, hogy elfogsz hagyni egyszer?
Pedig fájó szívemnek, nincs más gyógyszer.

Nem találom helyem ebben a zord világban,
S elsírom bánatom, mi benne van e gitárban.
Neked szól ez a dal, egyetlen szívlakó voltál,
Aki az én szívemben kivételes helyet kaptál.

Te voltál az, aki mindig csitítgatta a lelkemet,
Elmentél, fel sem fogtam, mert az nem lehet.
Üres a szívem, s üres a ház, senki sem lakja,
Hiányzik a szerelmem nevetése, édes kacaja.

Ezt a szívet mát te belaktad, nem lesz kiadó,
Én szívemben, soha többé nem lesz szívlakó.
Oly sivár a lelkem nélküled, akár egy sivatag,
Mert olyan voltál nekem, mint egy égi csillag.

Leányvár. 2023. 01. 10.
Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

The heart dweller

 

I walk alone on the seashore,
God, let my heart not ache.
My soul is cold and I pull my coat,
A great love has ended, I'm sorry.

I look at the endless sea in which your face
It appears and I can see your beautiful smile.
But as I saw it, it dissipated with the mist,
The sunbeam took him far away with golden light.

You were the one who always soothed my soul,
You're gone, I didn't even realize it because it can't be.
My heart is empty and the house is empty, no one lives in it,
I miss my love's laughter, sweet laughter.

You put this heart in now, it won't be for rent,
In my heart, he will never be a heart dweller again.
My soul is as bleak as a desert without you
Because you were like a star in the sky to me.

How many times have I looked into your eyes
I loved you, I didn't know what was going through your mind.
Did you know you'd catch me one day?
Although my heart hurts, there is no other medicine.

I can't find my place in this harsh world
And I cry my sorrow for what is in this guitar.
This song is for you, you were the only one in my heart,
You have a special place in my heart.

You were the one who always soothed my soul,
You're gone, I didn't even realize it, because it can't be.
My heart is empty and the house is empty, no one lives in it,
I miss my love's laughter, sweet laughter.

You put this heart in now, it won't be for rent,
In my heart, he will never be a heart dweller again.
My soul is as bleak as a desert without you
Because you were like a star in the sky to me.

Maiden Castle. 10/01/2023
Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák dalokdalszövegek A szívlakó