2022. okt 31.

Csak annyira rajongj...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Csak annyira rajongj...

csak_annyira_rajongj_jokep.jpg

 

Csak annyira rajongj...

 

Nem kell hogy szeress,

csak élvezd velem az életed.

Nem kell hogy imádj,

csak rajongj értem míg lehet.

 

Nem kértem tőled,

hogy hű legyél mindig hozzám,

Csak annyira rajongj értem,

amennyi épp nem fáj.

 

Nem tudom azt még,

hol ér a holnapom,

De imádj annyira,

hogy jó legyen a napom.

 

Csókolj, becézz,

annyit én is megteszek érted,

De a szabadságom feladni,

azt hiába, ne kérjed.

 

Én se láncollak magamhoz,

de ne bánts, nem kell,

De ha mégis szeretsz,

akkor magadtól ne dobj el.

 

Leányvár. 2022. 10. 29.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

Just love it so much...

you don't have to love me
just enjoy your life with me.
You don't have to love me
just fan me while you can.

I didn't ask you to
to always be faithful to me
just love me so much
as long as it doesn't hurt.

I don't know yet
where is my tomorrow
But love me so much
to have a good day

kiss, call
I will do the same for you
But my freedom to give up
don't ask for it.

I don't chain myself either
but don't worry, you don't have to
But if you still love me
then don't throw it away yourself.

Maiden Castle. 29/10/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Csak annyira rajongj...