2022. júl 23.

Mégis szerelem volt...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Mégis szerelem volt...

megis_szerelem_volt_jokep.jpg

 

Mégis szerelem volt...

 

Úgy fáj a szívem, sokat gondolok még rád,

De te ok nélkül elmentél s magamra hagytál.

Majdnem szerelem volt, s majdnem igazi vágy,

De te mindent tönkretettél azzal, hogy elhagytál.

 

Egyedül bolyongok, már nem hajt a vágy,

Szívem összetörted, de titkon vágyom rád.

Nem értem miért, nem hiszem most sem el,

Szerettelek, elhagytál még nem fogtam fel.

 

Oly boldogok voltunk egész nyáron át,

Neked kevés voltam, de nem a te hibád!

Másról álmodtál, nem voltam jó neked,

Valaki teljesen elvette a józan eszed.

 

Titkon még bíztam, s hittem hogy visszatérsz,

De azt mondtad itt a vége, belőlem már nem kérsz.

Még mindig rólad álmodok, jöjj s nincs több vád,

Mert ez mégis szerelem volt, s mégis igazi vágy.

 

Leányvár. 2022. 07. 21.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

It was love after all...


My heart hurts so much, I still think
about you a lot
But you left for no reason and left me alone. It was almost love, and almost true desire, But you ruined everything by leaving me. I wander alone, no longer driven by desire, You broke my heart, but I secretly long for
you.
I don't understand why, I can't believe it
even now
I loved you, you left me, I still don't
understand.
We were so happy all summer long I wasn't enough for you, but it's not your
fault!
You dreamed of someone else, I wasn't good
for you
Someone has completely taken your sanity. I still secretly trusted and believed that
you would return,
But you said this is the end, you don't want
me anymore.
I still dream of you, come and no more blame Because it was still love, and still a real
desire.
Maiden Castle. 21/07/2022 Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Mégis szerelem volt...