2022. júl 12.

Titkos a szeretőm...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Titkos a szeretőm...

titkos_a_szeretom_jokep.jpg

 

Titkos a szeretőm...

 

Titkos a szeretőm, még ő sem tud róla,

Hát jó ideje már, hosszú évek óta!

Sóhajtozva vágyakozom érte s utána,

De jobb ha nem tudja, mielőtt utálna !

 

Titkos a szeretőm, óh ha tudna róla,

Ellátná a bajom... lehet bolond volna!

Fene a jó módját, de észre se veszi,

Tudná szegény, a méreg meg is eszi!

 

Lehet titkon imádni s szeretni,

A jókedvét se tudom így elvenni!

Pedig jó volna kicsit idegesíteni,

De csak az álmaimat színezgeti !

 

Titkos a szeretőm , nem tudja senki,

Így nem tudja tőlem senki elvenni!

Nem osztozom, kölcsönbe se adom,

S mindenki viheti, hiszen ő csak egy álom ?

 

Leányvár. 2022. 07. 10.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

My secret lover...

My lover is a secret, even he doesn't know it
Well, it's been a long time, for many years!
Sighing, I yearn for him and after him,
But it's better not to know before you hate it!

My lover is secret, if only he knew
He would take care of my problems... he could be a fool!
Damn the good way, but you don't even notice
The poor man would know, the poison eats him!

You can adore and love secretly
I can't take away the joy like that!
It would be nice to annoy you a little,
But it only colors my dreams!

My lover is a secret, no one knows
That way no one can take it away from me!
I do not share, I do not lend,
And everyone can take it, because he is just a dream

Maiden Castle. 10/07/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Titkos a szeretőm...