2022. máj 13.

Ne nézz így rám...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Ne nézz így rám...

ne_nezz_igy_ram_jokep.jpg

 

Ne nézz így rám...

Ne nézz így rám, mert szőke vagyok,

Így is a szégyentől majd meg halok!

Szőkékre ragasztották a butus jelzőt,

Nem pénzért, úgy kaptuk ezt a külsőt.

 

Ne nézz így rám, mert szőke vagyok,

Vannak másoknál is elég nagy bajok.

Nem vagyok még sem butább nálad,

Hálásan köszöntsed a szülői házat.

 

Anyám, s apám egykor szőke vala,

Nem volt hátrány, sohasem a haja.

Büszkén viselem e szőke kis sörényem,

S van még nekem, két szőke testvérem.

 

Ne nézz így rám, mert szőke vagyok,

Azért vannak még, saját gondolatok.

Mikor szavaimat néha rímbe szedem,

S gyere, most fussál versenyt velem.

 

Budapest. 2022. 05. 12.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET Élet- morzsák Ne nézz így rám...