2022. ápr 16.

Vajon hol rontottam el ?

írta: Csillag M . Gyöngyi
Vajon hol rontottam el ?

vajon_hol_rontottam_el_jokep.jpg

 

Vajon hol rontottam el ?

 

Mit csináltam én rosszul hogy elhagytál?

Addig voltam jó neked, amíg megkaptál!

Vajon hol rontottam el, csak kérdezem?

Csalódtam én s romba dőlt az életem!

 

Mondd mit kellett volna mégis tennem?

Hogy maradj mellettem, örökké velem?

Csak addig voltam jó neked míg vágytál,

Aztán utána kedvesem, szépen leráztál!

 

Szomorú szívvel gondolok már rád,

Pedig szerettelek nagyon, bár tudnád...

De én nem voltam elég neked, úgy látom...

Pedig ha érezted volna, te voltál az álmom...

 

Budapest. 2022. 04. 12.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Vajon hol rontottam el ?