2022. feb 09.

Most is őrülten szeretem...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Most is őrülten szeretem...

most_is_orulten_szeretem_jokep.jpg

 

Most is őrülten szeretem...

 

 

Annyira fáj már a vágy, akarom őt,

Miért szeret mást, miért azt a nőt?

Szívem roskadozik a szerelemtől,

Szemeim bedagadtak már a könnyektől...

 

Miért mást, miért nem lehet ő velem?

Úgy fáj a lelkem, hogy bele betegszem!

Régen szerettük egymást... de elmúlt,

S azt mondta, hogy a szerelme kihűlt!

 

Én voltam buta, mert elengedtem,

Pedig most is őrülten szeretem...

Minden porcikám sajog a kínban,

Szívemnek üteme is a nevére dobban!

 

Az idő is egyre lassan vánszorog,

Mindenki boldog, csak én kínlódok!

Szegény kiskutyám se tudja mi a baj,

Érzi, naponta lelkem jobban belehal!

 

Életem szerelme volt, sohase feledem,

Tán egyszer visszajön, itt marad velem!

Csak az idő ad reményt, s mert akarom,

Mikor leszek boldog, lesz e még alkalom?

 

Budapest. 2022. 02. 07.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK Élet- morzsák Most is őrülten szeretem...