2021. okt 03.

Érinteni szeretnélek...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Érinteni szeretnélek...

erinteni_szeretnelek_jokep.jpg

 

Érinteni szeretnélek...

 

Minden tele van veled,

a szobám,

az illatoddal,

szívem a lényeddel,

az érzékiségeddel,

nem tudlak nem bámulni!

Érinteni szeretnélek...

 

Mindennap azt hiszem,

ennél jobban már,

nem lehet szeretni,

de ha felébredek,

úgy érzem,

több vagy nekem,

amennyi tegnap voltál.

Érinteni szeretnélek...

 

A fény, ahogy

áthatol a sötétségen,

a szerelmed,

barangol a szívemben,

fényként behatolt,

és ledöntött,

minden falat körülöttem.

Érinteni szeretnélek...

 

Ahogy ölelsz,

ahogyan beszélsz hozzám,

ahogy cirógatsz,

a szerelmed

lágy cseppjeit érzem,

egész lényemben,

ami körbe vesz.

Érinteni szeretnélek...

 

A lelkem,

mi melegíti lágy cseppjeid,

majd befogadva,

s azt lassan kortyolgatva,

amitől egyre...

szomjasabb leszek,

mert érted megveszek.

Érinteni szeretnélek...

 

Kimondott szavak,

meg nem történt tettek,

s amik bekúszva

testem minden zugába,

érzem tönkre tesznek!

hát nem érted meg?

mert én csak...

Érinteni szeretnélek...

 

S én látom...

a két csillogó szemed,

mit rám vetítenek.

A szerelmet látom

benned, s a lelked

melyek a folyó zuhatagjaként

érnek sajgó szívembe

Érinteni szeretnélek...

 

Budapest. 2021. 10. 03.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Érinteni szeretnélek...