2021. sze 02.

Táncolni veled...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Táncolni veled...

tancolni_veled_jookep.jpg

 

Táncolni veled...


Táncolni veled, egy életen át,

Meglelni a földi lét csodáját.

De ketten vagyunk mi egyek,

Így lesznek boldogok a percek.

 

Ha fogod a kezem nem félek,

Örökké szeretlek s érted élek.

Ha a hajnal elszakít néha tőled,

Az esti pirkadat, vissza pörget.

 

Eltáncolni veled ameddig élünk,

Életünkben is egyszerre lépünk.

Ha nehéz az élet sohase fájjon,

Mert te vagy nekem, hű párom.

 

Ne csituljon el az amire vágyunk,

Valósuljon mindig minden álmunk.

Boldogan éljünk amíg az élet tart,

Ne gondolj rá, e szívet megcsald.

 

Csak ölelj engem arra vágyom,

Csillag ragyogjon díványunkon.

A párnánk, lenyugvó napsugár,

Takarónk, a csillagok fénye vár.

 

Ölelj amíg dobban érted e szív,

Szeress míg szerető lelkem hív.

A szerelmes lelkem körül ölel,

Így szeress engem egész éjjel.

 

Akarom hogy soha el ne múljon,

Szívem szerelemben csorduljon.

Akarom örökké szeress engem,

Addig amíg e földön van életem.

 

Budapest. 2021. 08. 31.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZERELMES VERSEK Táncolni veled...