2021. júl 23.

A bizalom

írta: Csillag M . Gyöngyi
A bizalom

bizalomjokep.jpg

 

A bizalom

 

Ezer bánat, és a sok csalódás,

Félsz a fájdalomtól, nem áldás.

Ó mégis, hogy nézzek fel rád,

Ha nincs bizalom, de van vád.

 

Miért nem bízok meg benned?

Folyton rám nézel s kérdezed!

Az ember ha sokszor csalódik,

Egy idő után már nem úgy bízik.

 

Kérlek csak szeress, s éreztesd,

Csak az érzéseimet, ne siettesd!

Hagyd, hogy levessem gátlásom,

Őszintén adjam oda, lágyságom!

 

Kérlek ne siettess, s próbálok hinni,

Szeretnélek szeretni, benned bízni.

Adj nekem elég időt, hogy érezzem,

Hogy melletted élni jó, és lélegzem.

 

Ha igazán szeretsz, légy jó velem,

Érezzem azt én is, jó vagy nekem.

Ne légy önző, ne kérj még többet,

Ne tégy magadból, önző szörnyet!

 

Hagyd azt érezzem, igazán kellesz,

Ha jó vagy velem, remélem értesz?

Eljön majd, hogy szemedbe nézek,

Elmondhatom, tőled már nem félek!

 

Bevallhatom néked én, mit is érzek,

Ha szeretsz, látom, életet szépnek.

Akkor én elmondom, boldog vagyok,

Ha két szemedben, én ragyoghatok!

 

Budapest. 2021. 07. 22.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK SZOMORÚ VERSEK A bizalom