2023. ápr 27.

A felhők felett

írta: Csillag M . Gyöngyi
A felhők felett

felhok_felett_jokep.jpg

A felhők felett

 

1.)

Mond gondolsz e rám a felhők felett,

Ha már nem foghatom a két kezedet.

Ha majd örökre lecsuktad a szemedet,

S már nem lesz senki se aki szerethet.

 

Felhők felett fog e fájni értem szíved,

Mikor tudod te, ez a szív hogy szeret.

Tudni fogod e, magányos éjszakákon,

Kérem istent hogy lelked rámtaláljon.

 

Refrén 2X

Ha tudnám én merre vezet, felhők felett,

Az út, amin most jársz, ami tőlem elvett.

Elrepülnék hozzád, hisz annyira hiányzol,

Nem bírok már lemondani, édes ajkadról.

 

2.)

Nem hogy felednélek, de az emlék is fáj,

S nem tudom a te lelked is mennyire vár.

Minden nap lassan vánszorognak az órák,

Egyre nőnek a megfogalmazatlan strófák.

 

Eltemettem már minden múltat és jelent,

Valóság, a teremtő téged újra nem teremt.

Hiányzol, nem birok én már nélküled élni,

A fájdalom belülről a szívem marja s tépi.

 

Refrén 2X

Ha tudnám én merre vezet, felhők felett,

Az út, amin most jársz, ami tőlem elvett.

Elrepülnék hozzád, hisz annyira hiányzol,

Nem bírok már lemondani, édes ajkadról.

 

Leányvár. 2023. 01. 04.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

Above the clouds

 

1.)

Tell me do you think of me above the clouds

If I can't hold your hands anymore.

If you close your eyes forever,

And there will be no one to love me anymore.

 

Will your heart ache for me above the clouds,

When will you know how this heart loves?

You'll know, on lonely nights

Please, God, let your soul find me.

 

Chorus 2X

If I knew where it leads, above the clouds,

The road you're on now, which was taken from me.

I would fly to you because I miss you so much

I can't bear to give up your sweet lips.

 

2.)

Not that I'll forget you, but the memory hurts too,

And I don't know how much your soul is waiting.

Every day the hours slowly trudge by,

The unworded stanzas are increasing.

 

I've buried all past and present

Reality, the creator does not recreate you.

I miss you, I can't live without you

The pain gnaws and tears my heart from the inside.

 

Chorus 2X

If I knew where it leads, above the clouds,

The road you're on now, which was taken from me.

I would fly to you because I miss you so much

I can't bear to give up your sweet lips.

 

Maiden Castle. 04/01/2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák A felhők felett