2023. feb 04.

Volt idő...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Volt idő...

volt_ido_jokep.jpg

 

Volt idő...

 

Volt idő mikor nem éreztem a félelmet,
Valami változott, félek elveszíteni tégedet.
Volt hogy nem érdekelt, hol lesz a holnapom.
De ma más lettem, s ezt nem tagadom.

Volt idő, mikor tudtam mit kell tennem.
Ma más, egyre bizonytalanabb lettem.
Kétely fog el, hogy leszek e érdemes,
Nem tudom megilletem e a jót, ez kellemes.

Kemény az élet, de én már nem az vagyok,
Megtört az élet, de sokat szóltak a harangok!
Talán túl sok ember volt, akiket kedveltem,
Fájó, de szép emlékeket sohase felejtem.

Volt idő, voltam fiatal, de sokat tékozoltam,
Nem éltem igazán, hanem csak álmodoztam.
Volt idő, hittem az álmom valóra válik,
Ahogy idősödök, minden szerte foszlik.

Mára már feladtam az álmaimat, végleg,
Csak annyit kérnék, szeress, mert félek.

Leányvár. 2023. 02. 04.

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

There was time...

 

There was a time when I didn't feel fear
Something has changed, I'm afraid of losing you.
There was a time when I didn't care where my tomorrow would be.
But today I have become different, and I do not deny that.

There was a time when I knew what I had to do.
Today is different, I have become more and more insecure.
I doubt whether I will be worthy,
I don't know if I deserve the good, it's pleasant.

Life is hard, but I'm not anymore
Life was broken, but the bells rang a lot!
Maybe there were too many people I liked
I will never forget painful but beautiful memories.

There was time, I was young, but I wasted a lot
I wasn't really living, I was just dreaming.
There was a time when I thought my dream would come true
As I get older, everything falls apart.

I've already given up on my dreams, for good,
All I'm asking is for you to love me because I'm scared.

Maiden Castle. 04/02/2023

Own composition, copyright reserved!

Szólj hozzá

SZERETET ÉLET SZOMORÚ VERSEK Volt idő... Élet- morzsák