2022. okt 25.

Gondolataim... / vers /

írta: Csillag M . Gyöngyi
Gondolataim... / vers /

gondolataim_jokep.jpg

 

Gondolataim...

 

Gondolataim szárnyalnak rólad istenem,

Én a gondolataidat sajnos már ismerem.

Szomorú a szívem hiszen hittem benned,

Van jóság, de gonoszsággal telve lelked.

 

Gondolkodom, hogy lehetsz te mégis tökély,

Hisz neked is van hibád, és jó vagy, ez rejtély!

Mert te hiszed csak, mindent megtehetsz,

S haragod nem csitul, mindent elvehetsz!

 

Ha magadra formáltad az embert,

Így ő is hibás, jó, s rosszal kevert.

Inkább bünteted a halandót, mint javítanál,

Nem gondolod, ha javítanál, lazíthatnál!

 

Miért vagy gonosz, s így kárörvendezel?

Ezért minden halandót tönkreteszel!

Önkényeskedsz, haragból rendelkezel,

De én akkor se értek egyet, ezzel a döntéseddel!

 

Gondolataim szárnyalnak mint a madarak,

Mint amikor örülten örülnek a tavasznak

Csak én nem örülök velük, mert tudom azt amit...

Amit a nagyúr okoskodott ki, s ezzel csak haragít!

 

Leányvár. 2022. 10. 11.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

My thoughts...

My thoughts soar of you, my God,
Unfortunately, I already know your 
thoughts.
My heart is sad because I believed 
in you
There is goodness, but your soul is 
full of evil.

I wonder how you can still be perfect
You also have faults and you're good, 
that's a mystery!
Because you just believe you can do 
anything
And your anger doesn't stop, you can 
take everything!

If you have shaped the person on your
self,
So he is also flawed, mixed with good 
and bad.
You would rather punish a mortal than 
correct him,
Don't you think if you fixed it, you 
could relax!

Why are you evil and so happy?
That is why you destroy all mortals!
You are arbitrary, you act out of 
anger,
But I don't agree with your decision 
either!

My thoughts soar like birds
Like when they happily rejoice in 
spring
Only I'm not happy with them, because 
I know what...
What the big man came up with, and it 
just makes him angry!

Maiden Castle. 10/11/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

ÉLET Élet- morzsák Gondolataim... / vers /