2022. okt 01.

Gondolatban nálad járok...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Gondolatban nálad járok...

gondolatban_nalad_jarok_jooookeppp.jpg

 

Gondolatban nálad járok...

 

Gondolatban nálad járok,

Látod és érzed rád várok?

Annyi mindent mesélnék el,

Hogy mi történt, életemmel.

 

Gondolatban nálad járok,

S arcodon fájdalmat látok.

Mond miért mentél messze,

Nélküled el vagyok veszve.

 

Gondolatban téged látlak,

Érzem az összes vágyad.

Tudom hiányzom neked,

Ahogyan te is én nekem.

 

Leányvár. 2022. 09. 21.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

 

I'm thinking of you...

I'm thinking of you
Can you see and feel me waiting 
for you?
I would tell you so much What happened to my life. I'm thinking of you And I see pain on your face. Tell me why you went far I'm lost without you. I see you in my mind I feel all your desires. I know you miss me As you do me. Maiden Castle. 21/09/2022 Own composition, copyright reserved. !

 

Szólj hozzá

SZERETET Szeretet ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Gondolatban nálad járok...