2022. aug 30.

Szerelem született...

írta: Csillag M . Gyöngyi
Szerelem született...

szerelem_szuletett_jokep.jpg

 

Szerelem született...

 

Mikor már majdnem feladtam,

Nem kerestem, nem kutattam.

S jöttél legyőztél, a semmiből,

Nem vártam, semmit senkitől.

 

És te csak úgy adtál magadból,

Én is adtam neked, magamból.

S lám, jól kijövünk, egymással,

Ó tele lett a szívünk a vággyal.

 

Szerelem született újra e szívben,

Hogy mondjam el, te vagy a minden.

Szeretni lélekkel, vágyni a szívvel,

Hogy veled ébredjek, minden reggel.

 

Újra ég bennem az a tűz mi rég kialudt,

Köszönöm neked, hogy együtt kitartunk.

S most repülünk együtt, új világok felett,

Érzem, ez az élet, sokkal jobb lesz veled.

 

Leányvár. 2022. 08. 15.

 

Saját szerzemény, szerzői jogok fenntartva !

 

 

Love was born...

When I almost gave up
I didn't search, I didn't search.
And you came and defeated me, out
 of nowhere,
I didn't expect anything from 
anyone.

And you just gave of yourself
I also gave it to you, of myself.
And look, we get along well, with 
each other,
Oh, our hearts were filled with 
desire.

Love is born again in this heart,
How can I say, you are everything.
To love with the soul, to desire 
with the heart,
To wake up with you, every morning.

The fire that went out a long time 
ago is burning in me again,
Thank you for sticking together.
And now we fly together, over new 
worlds,
I feel this life, it will be much 
better with you.

Maiden Castle. 15/08/2022

Own composition, copyright reserved!
Szólj hozzá

SZERETET Szeretet ÉLET SZERELMES VERSEK Élet- morzsák Szerelem született...